Arhivare electronica și managementul documentelor

INSTRUIT TOTAL WEB SRL oferă servicii de arhivare electronica și managementul documentelor prin utilizarea unei soluții software completă, ce poate fi achiziționată atât în mod licență cu număr prestabilit de utilizatori, cât și în mod cloud sau abonament lunar pentru un număr fix de utilizatori sau un spațiu dedicat de stocare a documentelor și a arhivei electronice.
Dacă doriți să vă dezvoltați proiectul cu ajutorul firmei noastre, vă rugăm să ne contactați și să ne trimiteți detaliile proiectului dvs. Vom reveni în cel mai scurt timp posibil cu o ofertă competitivă având siguranța celui mai bun preț în raport cu calitatea oferită. Vă mulțumim!

Ce realizează un sistem de arhivare electronica ?

O soluție de arhivare electronica realizează gestionarea documentelor și a altor informații auxiliare, permițând totodată definirea de fluxuri de prelucrare și urmărirea parcursului stabilit. Prezentarea informațiilor se face prin intermediul unei interfețe prietenoase, similară unui sistem de fișiere obișnuit, bazată pe tehnologii moderne, cu disponibilitate online.

Utilizarea solutiei pentru managementul electronic al documentelor ce include și arhivare electronica, va aduce o serie de avantaje, cum ar fi:

  • Gestionarea documentelor pe orice suport (hârtie, format electronic etc.);
  • Securizarea informației arhivate;
  • Accesibilitate sporită pentru orice tip de utilizator;
  • Posibilitatea definirii și urmăririi în evoluție a fluxurilor de lucru;
  • Definirea unor tipuri de documente;
  • Tratarea documentelor în funcție de informațiile asociate fiecarui tip;
  • Eliminarea riscului de pierdere a documentelor (inclusiv a variantelor anterioare);
  • Creșterea eficienței de căutare și regăsire a documentelor;
  • Reducerea spațiului și fondurilor necesare stocării documentelor;

  • Îmbunătățirea serviciilor oferite utilizatorilor de documente;
  • Standardizarea fluxurilor de lucru;
  • Posibilitatea urmăririi documentelor aflate în lucru în cadrul companiei;
  • Îmbunătățirea comunicării în cadrul echipelor.

Registratura este modulul care va gestiona electronic registrul unic al companiei

Pentru acest modul, functionalitățile sunt: Adaugă Document Intrare, Adaugă Document Ieșire, Adaugă Document Intern, Afișează Registru, Taskuri, Borderouri, Expediază Document, Arhivă, Registre Speciale.

Contactați-ne!