Rezumat temă

  • Limbajul de programare JAVA nivel 1 - începători

    Cursul are următoarea structură

    Capitolul 1 – Despre JAVA

    Lecția 1.1 - Cum putem folosi JAVA în dezvolarea de proiecte informatice

    1.1.1 – Caracteritici generale

    1.1.2 – Mediul de dezvoltare JAVA

    1.1.3 – Primul program JAVA

    Lecția 1.2 – JAVA – limbaj de programare orientată obiect

    1.2.1 – Obiecte și clase

    1.2.2 – Atribute

    1.2.3 – Comportament

    1.2.4 – Principiile programării orientată obiect

    Capitolul 2 – Elemente de bază în programarea în JAVA

    Lecția 2.1 - Structura lexicala a limbajului

    2.1.1 – Alfabetul și vocabularul limbajului

    2.1.2 - Constante  

    2.1.3Operatori

    2.1.4 - Exemplificarea efectului operatorilor în programe

    2.1.5Comentarii în cadrul programelor

    Lecția 2.2 - Tipuri de date în JAVA

    2.1.1 – Variabile și declararea lor în program

    2.1.2 - Structura unui program

    2.1.3 – Tipul de dată boolean

    2.1.4 – Tipul de dată integer

    2.1.5 – Tipul de dată real

    2.1.6 – Tipul de dată caractere

    Lecția 2.3 – Structuri de date

    2.2.1 – Tablouri unidimensionale – vectori

    2.2.2 – Tablouri multidimensionale

    2.2.3 – Tablouri cu dimensiuni variabile

    2.2.4 – Șiruri de caractere

    Capitolul 3Instrucțiuni JAVA

    Lecția 3.1 – Instrucțiuni de atribuire

    3.1.1 – Formatul general a instrucțiunii de atribuire

    3.1.2 – Instrucțiunea de atribuire cu operație

    3.1.3 - Atribuiri implicite

    3.1.4 - Instructiuni etichetate

    Lecția 3.2 – Instrucțiuni de decizie

    3.2.1 – Expresii relaționale și logice

    3.2.2 – Instrucţiunea decizională if–else

    3.3.3 - Instrucţiunea decizională switch

    Lecția 3.3 – Instrucțiuni repetitive

    3.3.1 – Repetitiva cu număr cunoscut de pași

    3.3.2 – Repetitiva anterior condiționată

    3.3.3 – Repetitiva posterior condiționată

    Lecția 3.4Instrucțiuni de intrare / ieșire

    3.4.1 – Introducere

    3.4.2 – Folosirea fluxurilor

    3.4.3 - Fluxuri standard de intrare / ieșire

    3.4.4 - Intrări și ieșiri formatate

    Capitolul 4Obiecte și clase în JAVA

    Lecția 4.1 – Clase

    4.1.1 – Definire clase

    4.1.2 – Variabile membru

    4.1.3 – Definire metode

    4.1.4 – Modificarea metodelor

    4.1.5 – Tip returnat de metodă

    4.1.6 – Parametrii metodei

    Lecția 4.2 – Obiecte

    4.2.1 – Creare

    4.2.2 – Referirea variabilelor obiectului

    4.2.3 – Apelarea metodei